zondag 9 mei 2010

Moederdag

Toen ik vanmorgen wakker werd, kwam er eentje gezellig tussen ons in liggen. "mag ik de cadeautjes al gaan halen", hoorde ik hem tegen papa fluisteren. Hij heeft het daarna nog een kwartier volgehouden, maar hield het niet meer uit. Intussen kwam onze oudste ook al bij ons liggen. Daar ging het dan gebeuren.
Eerst werden de cadeautjes uitgepakt die ze op school hadden gemaakt. Van Onze Luuk kreeg ik een leuk gedicht met een bloemetje in een potje. Daar had ie dus de restjes stof voor nodig gehad.
Van onze Bart kreeg ik een leuk versje met een aantal waardebonnen van allerlei klusjes die ik hem mag laten doen. Per dag mag ik er eentje inleveren. Vandaag dus de eerste ingeleverd. Hij mocht voor mij de was opvouwen. Het waren maar een paar handdoeken en daar had ie best wel moeite mee, maar het gaat om het idee. Verder hadden ze voor mij nog een paar koffiekopjes, een lekker geurtje voor in bad en een leuke hangfuchsia gekocht. Heel leuk en lief van die schatten!.

1 opmerking:

  1. Ja dat is altijd geweldig van die leuke gebaren van de kinderen.
    Fijne dag
    Gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen