zaterdag 26 november 2011

Baby born boy kleertjes gemaakt


Mijn vriendin kwam 2 weken geleden namens haar zoontje vragen of ik niets wist te maken voor zijn pop. Hij vroeg "Mam, kan mariette niets maken zodat je dat kastje niet meer ziet?".  Hij bedoelde het kastje van de batterijen op de rug.
De pop had een halterjurkje aan en dat vond ik eigenlijk best wel sneu. Nu kon ik wel een vestje maken, maar voor een jongen hoort eigenlijk toch ook een stoere set, niet dan?.
Maar jongensstofjes heb ik dus niet liggen, omdat ik altijd voor meisjes naai. Dus ik ben wat stofjes aan het zoeken gegaan en uiteindelijk deze besteld. Ik vind ze zelf best leuk geworden en ben nog aan het kiezen welke ik zou geven. Ik weet ook nog niet wanneer (voor of na 5 december). Maar ik ben wel reuze benieuwd naar zijn reactie. 

6 opmerkingen:

  1. Ik vind ze ontzettend leuk geworden. Hele mooie kleurige setjes voor z'n pop!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een stoere knapen !
    Ik zou de lime-versie kiezen !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, een jongen met pop! Ja, en dan een jurkje, dat is niet zo leuk. Maar dit zijn twee supersetjes geworden. Leuk ook met die borduurtjes.
    Groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat van die pop ziet ie van zijn zus. Ze lopen samen met een pop rond. Maar het mag ook wel wat jongensachtig worden.
    Tot nu toe denk ik dat ik voor de lime ga, omdat ik altijd bij jongens meteen aan blauw denk. Is weer eens wat anders. Maar je weet het bij mij nooit.

    Groetjes Mariette

    BeantwoordenVerwijderen